Publicat per

Reflexió individual – Ferran Climent Grup1

Al realitzar una petita de reflexió després de ja finalitzar aquesta pràctica et quan et adones de la quantitat de coneixements estudiats són aplicat a un projecte real com ha sigut el de crear un joc de taula amb temàtica de la contaminació.

Però el factor diferencial d’aquesta PRACTICA respecte a les acteriors PACS es el de treball en grup, un treball en grup on el factor important de tirar un projecte endavant on la recompensa és aprovar l’assignatura i obtenir nous coneixements per (a diferència d’un treball on et recompensen econòmicament, etc.). Per aquesta mateixa raó és molt rellevant tenir un grup on els integrants busquin la implicació per completar un projecte amb la millor versió possible, aquest ha sigut el meu cas (extremadament agraït als meus companys).

Com bé he comentat la dificultat extra que cada company del grup té una vida, unes obligacions on la UOC s’adapta als diferents ritmes de cadascú per en aquest cas es han de coincidir els 4 integrants per poder avançar correctament amb aquest camí del projecte.

En veure el resultat del projecte veus la recompensa, i a l’analitzar el construït amb el temps de cadascú dels integrants del grup juntament amb l’escola veus el resultat i dius doncs aquesta assignatura sí que ha valgut la pena, són uns coneixements que aplicaré en un futur en qualsevol factor de la meva vida. Que per al meu gust és el que busco a la universitat.

Debat0el Reflexió individual – Ferran Climent Grup1